uzun süredir sorunsuz bir şekilde devam eden sistemlerini sanırım yok etmeye başladılar
önce o kolay gelsin mevzusu değişti agt diye birşeylere vermeye başladılar bazı kargoları.
en son siparişimde sorun oldu. (yukarıdakine benzer) amazon biz satıcıyız diye ardan sıyrıldı (o eskiden sizde kalsın biz paranızı iade ediyoruzu bitirdiler sanırım)
tüketici hakem vs. sonrası 3 hafta erteleme ile ödemeyi aldık. sonra birisi aradı özür kıyamet. ben de önceki konuşmaları gösterdim falan öyle kaldı.

prime de olsa kendi satıcı olarak da görünse bu durumlar muhtemel, maleef süreci ilerletecek iadeyi bekleyeceksiniz.
sinirlere hakim olmak da fayda var.