İptal edemezsin zira sigorta çalışanları bile bu olayın ne olduğunu bilmiyorlar.
Ben iptal etirdim, sonrasında hesabımı vs kapattırdım sonra ANKARADAN yasa çıktı diyerek eski borç + ceza miktarını yansıtmışlar bende ödememe kararı verdim.
İleride sıkıntı çıkartırlarsa da dava açarım SGK'ya
Hiç bir şeyi tam yapmıyorlar. Nasıl sistem bu ya