Yanıtlarınız için teşekkürler. Ben admobdan gelir gelirse diye %15 vergiyi otomatik kessin diye banka hesabı açıp ilgili işlemler için başvuruda bulunmuştum ancak o zamandan bu zamana kadar 1 kuruş dahi ödeme almadım admobdan. Bu borcun itirazı için nereye başvurabilirim acaba
İptal edemezsin zira sigorta çalışanları bile bu olayın ne olduğunu bilmiyorlar.
Ben iptal etirdim, sonrasında hesabımı vs kapattırdım sonra ANKARADAN yasa çıktı diyerek eski borç + ceza miktarını yansıtmışlar bende ödememe kararı verdim.
İleride sıkıntı çıkartırlarsa da dava açarım SGK'ya