Kusura bakmayın ama yaptığınızın doğru olduğuna inanmıyorum. Amazon burada hatalı işlem yapmış, bu hepimizin görebildiği bir şey. Ancak siz öyle bir konu açıyorsunuz ki Amazon ürünü göndermiş, iade kabul etmiyor, telefonlarıma cevap vermiyor falan gibi izlenim bırakıyorsunuz. İlk yapmanız gereken Amazon müşteri hizmetleriyle iletişime geçip sorunu çözüme kavuşturmak olmalı değil mi?
Tüm çözüm kanalları ortadan kalkar, Amazon yardımcı olmaz ve mahkemenin yolunu tutarsınız. O zaman gelip buraya konu açarsınız Amazon sahte ürün gönderdi ve iade kabul etmiyor diye. Yorum yapmak herkesin hakkı, eleştiri yapmak herkesin hakkı ama bu eleştiri "bana göre" yersiz maalesef. Bunu Amazon özelinde söylemiyorum. Türkiye'de hizmet veren ne kadar perakendeci varsa hepsi için aynı şeyi söylerim.