mertcanglz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz de yeni sayılır 700e yakın bir rakama satmıştık 2+1 daire o zamandan sonra hiç ilanlara bakmamıştım ama her yer gibi orası da uçmuş malum.
Hocam zaten kiralık daire yok gibi bişey. Satılık da dediğiniz gibi aldı başını gitti.