ugursamsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bir arkadaşım da bu şekilde yapmış. Kamuda çalışıyor. Evrakla bankaya gidip ben sosyal medyadan gelir elde ediyorum demiş ve banka işleme almış. O hesaba örneğin 1000TL yattı diyelim, 150TL banka otomatik kesiyor ve 850TL hesaba aktarılıyormuş. Şirket vs. kurmadan yani. Düşünen arkadaşlar bir araştırsın derim.

Geriye dönük olarak da son 5 yıl için ceza gelebiliyor, daha öncesi için ceza olmuyor. Yani 3 yıldır iyi para kazanıyorum, soran eden de yok diye düşünmeyin. Bana tebliğ gelen yıl ve önceki 2 yıl falan ben hiç ilgilenmiyordum ve gelirim de yoktu internetten. O yıldan önceki beşinci ve dördüncü yıldan dolayı ceza yedim ve vergi affını bekleyip onun üzerinden yatırdım cezayı. 55.000TL gibi bir rakama denk geldi. Af gelmeseydi 100k'nın üzerine çıkmıştı faizleriyle birlikte.
Hangi banka kabul etmiş hocam? Çok garip bir durum.