R10 da konu acmayarak.

İşin trajikomikligi bir yana dursun, ilaç konularında doktorunu dinle. Memnun kalmazsan doktorunu değiştir. İlaç + terapi şeklinde tedavi isteyebilirsin. Bu arada psikiyatrik ilaçlar kafana göre bırakabilecegin şeyler değil. 1 hafta kullan sonra alma, ihtiyacın olduğu zaman al gibi şeyler palavradan ibaret. Doktorun ne diyorsa odur. Bu arada kalp taraması, medikal geçmiş değerlendirilmesi yapılmadan ilaca başlama, onu yapmayan doktordan da sen iste, hâlâ tinlamiyor ise değiş o doktoru.