Evet onu demek istiyorum büyük firmalar bile ayakta duramayacak duruma gelirse herkes etkilenecek. Azdan az çoktan çok gider demişler. Bizim maaşımız gidiyorsa adamların milyonları gidiyor.
Daha kışa girmedik. Kışa girildiğinde zaten sektör stokdan beslenir. Bakalım o zaman ne olacak?