merhaba,
lazer yazıcımda sol taraf silik çıkıyordu. drum ünitesini çıkarttım. drum ve toneri temizledim.
tekrar taktım. bu sefer sağ taraf silik çıktı. ayrıca sayfanın
sağ üst kısmında bulunan şeyler silik şekilde sayfanın alt yarısında belirmeye başladı. görüntü kayması gibi bir şey oldu.
yeni bir drum sipariş ettim:
https://www.dolumax.com/wp-content/u...max.com_-1.jpg
yeni drum'ı takmama rağmen sorun olduğu gibi devam ediyor. drum'dan kaynaklanmıyormuş. sorun ne olabilir?
edit: model brother hl-1111