Kışın Avrupa enerjisiz kalırsa evlerdeki doğalgazı kesemezler.
Sanayiyi kesmek zorunda kalırlar.
Fabrikalar durur. İnsanlar ya işsiz kalır ya ücretsiz izne çıkarılır.
Talep daralır.
Bilin bakalım Türkiye ihracatının %60'ını nereye yapıyor?
Evet Avrupaya. Avrupa'dan talep daralırsa bizim düşük kur ile ihracatı patlatma modelimiz elimizde patlar.
Memleketi tek adama yönettirirseniz başınıza bu gelir.
Bakın Rusya'da tek adam tarafından yönetildiği için Ukrayna bataklığına saplandı ne kazanabiliyor ne bırakabiliyor.
Ama bu ülke insanına müstehak.