Genel olarak katılıyorum piyasa ekonomik krizden etkilendi. Ama gerçekten emekçi insanlar dışında, özellikle kayseri de o sektörde iş yapanların durumuna çok üzülemiyorum. Durumun böyle olacağı belliydi.