Çoğunuz biliyorsunuzdur Kayseri mobilya ve tekstil ağırlıklı çalışıyor. Geçen sene bu zamanlar neredeyse her gün mesaiye kalıyorduk ama son bir aydır boş boş vakit geçiriyoruz. En basiti Bellona haftalık 15-20 bin metre sipariş isterdi, bugün sipariş günü ve istediği sadece 500 metre kumaş. Bu 500 metreyle 30 kişi nasıl karnını doyuracak bilmiyorum. Patronlar cebinden karşılıyor ama nereye kadar sürer Allah bilir. Kış daha gelmeden böyle oldu gelince ne olacak tahmin edemiyorum. Muhtemelen izine ayıracaklar izinleri olmayanlar da ücretsiz izin. Özel sektördekiler topun ağzında maalesef Allah herkesin yardımcısı olsun.