Merhaba daha önce konusunu açmıştım,

amazon.com.tr'den 5 eylülde apple watch 7 aldım.

KENDİLERİ BUGÜN BANA KARGOYU GÖNDERDİLER AMA SAHTE BİR SAAT ÇIKTI İÇİNDEN! ÜSTELİK SAATİN SATICISI KENDİLERİ YANİ AMAZON.COM.TR 3 HAFTADIR BEKLEMEME RAĞMEN BANA SAHTE SAAT GÖNDERDİLER ŞAKA DEĞİL.





Bu saatten sonra ASLA VE ASLA AMAZONU TERCİH ETMEYECEĞİM. 3 HAFTADIR UĞRAŞIYORUM HALE BAK

Sanırım stoklarında olmayınca eminönünden bir sokak saatcisinden alıp bana postaladılar. Depoda şu an gülüyorlardır hatta.