Bence sıkıntı olmazda şartları bi araştırın derim memur maaşına yapılan zam kadar her 6 ayda bi zam gelecek 680 Bin tl dedikleri 2+1 evleri zam gele gele 1 milyona kadar yolu var geçen zam %40 gelmişti memur maaşlarına yani 2300 tl olan toki ödemesi 3220 TL Ye çıkmış olacak bunu 20 sene ödeyeceğinizide hesaba katarsanız bütçenizi iyi tartıp ona göre başvurmanızda fayda var
15 sene önce toki memur maaşı değil enflasyondu

bu ülkede enflasyon gizlendiğinden sonuç olarak ödeme sonu çok cüzzi paralar kalıyordu. Örnek biz Tokiden uygun ev alan son haneyiz bizden sonra şuanda dahil olmak üzere toki kar üzerinden ev satmakta kimse ucuza ev demesin. Bizler 40 bin TL sözleşme bedeli ile 5 bin TL peşinat verdik (Ozaman o evlerin yapım maliyeti daire başı 20 bindi) Bizler 230 TL taksitle başladık Bulunduğumuz ilede o zaman en kral daire 400 TL idi aradan 15 sene geçti şuan 6 ayda enflasyon zammı yapılmış oalrak 430 TL taksitle 6 ay sonra bitiriyoruz. Toplamda 68 bintl ödemiş olacakgız kendi sayfalarındada yazıyor.
Toki ucuza ev vermiyor Kolay kredi imkanı sağlıyor.