orlondo_123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çıksın ondan sonra düşünürsünüz,
İstanbul binde 1 oran falan olur çıkma ihtimali
Başvurudan önce evli olan çiftlerin ikisi de başvurursa, çıksa bile geçersiz sayılıyor hocam. Binde bir oran konusuna gelecek olursak kısmet diyelim, ev almak için başka bir çaremiz zaten yok şuanda.

tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tahminim devlet şu an bulunduğunuz durumu inceliyor. Sonrası ile çok ilgilenmez diye düşünüyorum. Siz başvurularınızı yapın. Kısmetinizde varsa çıkar inşallah.
Toki sayfasında başvururkenki durumunuz baz alınır gibi bir ibare var ama netleştirmek istedim hocam. Zaten hak edene kısmeti olana çıksın bizde aynı şeyleri diliyoruz.