Arkadaşlar selam, önümüzdeki aylarda evleneceğim. Evlenmeden önce eşimle şuanda 2 ayrı haneyiz ve başvuru şartlarını taşıyoruz. Başvuru tarihi bittikten sonra evlenmiş olacağız ve tek bir hane olmuş olacağız. Bu durumda yapacağımız 2 ayrı başvuru geçerli sayılacak mı?