Alacağınız birebir dersler emin olun birebir geçmiyor. Sizinle beraber 3-4 kişiyi aynı anda çalıştırıyorlar.
Ben de birkaç ay önce Personel Trainer olan bir yere yazılmıştım. PT olacak şekilde ücret ödedim ama baktığımda benle beraber 3-4 kişi çalıştırdığını gördüm. Kendisi sadece hareketi gösterip yanımdan ayrılıyordu başkalarına bakıyordu.
Sonrasında seans sonlarında imza atmadım. Bunu birkaç kere tekrarladıktan sonra imza atmam istendi ben de beni PT olarak çalıştırmadığını, kendilerine PT ücreti ödediğimi söyledim fakat olaya çok ince baktığım söylendi. Verdiğim ücretin 2 katını söyledi ve birebir olarak bu fiyata çalıştırdığını benim verdiğim ücreti kastederek o fiyata çalıştırmadığını söyledi.
Seans arasında bununla ilgili tartıştık ve o gün firma sahibine mesaj atarak eğitmeni değiştirmek istediğimi söyledim, eğitmen değişikliği oldu 1 hafta yeni eğitmenle çalıştık ve o da işten ayrıldı sonra bir bayan eğitmen ilgilendi ama o da yine farklı kişileri çalıştırdı tabi. Ben de soğudum ve seanslarım bitsin diye imza attım. Normalde seans sayısı bitmeye yakın gelirler yenilemeyi düşünüyor musunuz diye ama bana hiç soran olmadı zaten biliyorlardı memnun kalmadığımı
Size tavsiyem birebir eğitime boşa para vermeyin, videolarda hangi aletin nasıl kullanılması gerektiğini detaylıca anlatılıyor zaten.