Merhabalar,
2 gün önce bir fitness salonuna başladım. Başlamadan önce hiç bir deneyimim olmadığını ve yardımcı olup, olmayacaklarını sordum. Yardımcı olunacağını söylediler. İlk başlangıçta hoca değil satış yapan kişi makineleri gösterdi ve ben hiç deneyimim olmadığından dolayı anlamadım ve 2. gün hocanın göstermesini istedim. Hoca dil ucuyla makineleri gösterdi doğru mu yapıyorum yanlış mı yapıyorum bakmadı bile bakmasını istediğim de ise bire bir ders almamı söyledi ekstra 2.000TL (12 Seans) para ödememi söyledi.

Sizce ne yapmalıyım öneriniz nedir? Bu konuda illa bilgisi olan hocalarım vardır bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.