turanhub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haftanın sadece 3 günü boş olabiliyorum
cuma cumartesi pazar
sadece bu günler vücüt geliştirmeye gitsem sizce gelişimimi etkiler mi? genelde 1 gun gidip 1 gun gidilmiyor ama maalesef boş zamanım bu günlerde oluyor ,zayıflamak için gitmiyorum. Doktor ürik asitimin fazla oldugunu söyledi çok fazla proteinli şeyler tüketiyorum bari fitnessa gideyim boşa gitmesin proteinler dedim.3 gün üst üste gidip 4 gün dinlenerek spor yapılır mı?
Tabiki yapılır hocam.
Tavsiyem istasyon dediğimiz tüm bölgeleri 3 gün içerisinde orta tempo çalışmanızdır. Ancak günlere bölerek değil, 3 gün boyunca her gün tüm bölgeleri çalışarak merkezî sinir sistemini geliştirebilirsiniz.