Türkiye için PayTR Öneririm iyzicoyu yıllarca kullandım ama en son bu çalıntı kart furyasında siparişlerin yakjlaşık 12-15bin₺ kadarı flaud işleme düştü çok uğraştık nasıl yapıcaz falan diye ama 7-8 ay sürdükten sonra hesabımda ki flaud olmayan bakiye de silindi ama pahalı bir ders oldu bundan sonra 1TL de olsa 3D secure istiyorum