hemen hemen hepsiyle çalışan müşterilerim vardı. bana mı öyle denk geldi bilmiyorum ama paytr en sempati duyduğum firma. adetli çalışıyorsanız iyzico, satışlarınız azsa paytr. herkes ekmeğinin peşinde o yüzden artık kötü sanal pos yok (yeni çıkanlara birşey diyemem)