icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kütüphane kullanımı.
Evet hocam o da aklımda. İkametimi aldırdığımda ancak ödünç alabiliyorum☺ İkametimi aldırır aldırmaz kütüphaneyi de kullanmaya başlayacağım.