Samsung alınmaz. Berbat bir politikaları var evime asla hiçbir ürününü sokmam.

Aynı modelden 500 bin tane üretir değişik isimlerle.
Her problemde kullanıcı kusurludur değişmez.
Ürünleri kalitesizdir.
Vestel alın, vestfrost alın daha iyi.