Bence bunun resim hırsızLığı ile alakası yok emek senin emeğin olabilir Ama Atatürk ve 10 kasım hepimizin burda görüp beğendiği bir resmi şiirle süslemiş bence bu eserinizin farklı sitelerde görünmesi sizin için övünç kaynağı olması gerekli ...
Hepimizi Ortak değerlerimizi eserleştiremiyoruz gözüme çarpan iyileri bende paylaşıyorum buna kendim yaptımda dememiş. (ufak bir edit yapmış reklam olmaması açısından )

saygılar..