Ah istanbul ah 20 yılı aşkındır burdayız. Dipsiz kuyu gibidir. Ne trafiği biter ne çilesi. Her zaman derim.aylık geliriniz 50k üstündeyse istanbul sizin için istanbuldur. Diğer türlü istanbulun kisvesi altına bürünmüş bir girdapta yaşarsınız. Sorarlarsa istanbul ama mutlumuyuz yok.Bu sıralar egeye taşınmayı planlıyorum. İzmir de vs bi baraka bile olsa yeter vallaha kafa rahat.