MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar takip etmediğim bir hesap genelde tahmin ediyormuş ve tahminleri genelde tutuyormuş aman allah korusun. Tutmasında yanılsın.
İnanmayın böyle şeylere. Tutsa dahi tutmuş olmayacak. Çünkü peşpeşe tahmin yapıp, tutmayan şeyleri tek tek siliyorlar. En kolay bu. Rahat takipçi kasılıyor.

Depremi önceden bilmenin belli teknikleri var ve bu öyle saatler ya da günler öncesinden değil. Nokta atışı tahmin de yapılamaz. Olacak depremin 30 yıl geciktiği ve çok ağır bir şekilde geldiği de olur, vaktinden erken geldiği de olur. Deprem tahminini ABD yapıp sunmuyor ise, başka hiç kimsenin de yapabileceğini düşünmeyin.