onurnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bulaşık makinesinde samsungdan uzak dur. En kaliteli deterjanlarla bile yıkamadan çıkarttığı oluyor. Su tasarruflu sistem yapıcaz diye yıkamayan sistem yapmışlar. Eski düzen makineler daha iyi.

Samsungun çamaşır makinesi fena değil ama bir kere içindeki hortumun kelepçesi çıkmış evi su basıyordu evde olmasak. Şimdi ana vanayı kapatmadan evi terketmiyorum düşün.

Samsungun buzdolabı çok iyi hiç düşünmeden alabilirsin.

Samsungun torbasız süpürgesi kötü 2 yıl kullanmadan attım torbalısını aldım. Sürekli tırnakları kırılıyor orjinal parçalar süpürge fiyatına geliyor yan sanayi de uymuyor.

Yerinde olsam profilo yada Siemens tercih ederdim.
Dikkate alacağım,

Çok teşekkür ederim.