Selamlar

Türkiye'de 1 sene boyunca geliri olmayan sadece arge yapacak bir şirket açacağız. Argeden kastım bazı teknolojik ürünler. Sadece gideri olacak gibi bir durum söz konusu. Böyle bir şirketi kurulum masrafları ne kadar olur? ve aylık gideri ne olur?