2 hafta önce hizmet aldığım (kurumsal plus) kişi websitemi kopyaladığı için şikayet konusu açmıştım. ben şikayet konusunu açtıktan sonra şahıs foruma girmedi ve bu yüzden konu kilitlendi. moderatörler kişi foruma girerse bu mesajımı reportlayın şeklinde bir mesaj yazdı. kişi geçenlerde foruma girmiş, benim içeriğimi tekrardan kopyalayıp farklı bir sitede kullanmış ve konularına bump atmış (aynısını bu günde yapmış). aktif olmasına rağmen hayla açılan konuyu görmezden gelmekte. moderatörün mesajını reportladım, pmden mesaj attım aradan 2-3 gün geçti fakat hayla geri dönüş yok.