Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam öyle düşünme 2012 %6'ydı enflasyon o zaman düşürdüler yine düşer umut kaybetmeye gerek yok
İnşallah hocam ne diyeyim