akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kaç sene mi hocam bunların verdiği zararı kimse düzeltemez ve ne yazık ki devamı gelecek. Aylık 300-400 dolara çalışıyoruz çinden kötü olduk ya
yok hocam öyle düşünme 2012 %6'ydı enflasyon o zaman düşürdüler yine düşer umut kaybetmeye gerek yok