Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman değmez hocam birkaç senelik yüksek enflasyon nedeniyle öyle bi maceraya girmek bence
Bir kaç sene mi hocam bunların verdiği zararı kimse düzeltemez ve ne yazık ki devamı gelecek. Aylık 300-400 dolara çalışıyoruz çinden kötü olduk ya