oguzhana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortalama saatlik ücret 5km asgari ücret kazanılsa bile geçinilir bence burada. Tl kazandığımızdan pahalı geliyor ama buranın halkına çok pahalı değil gibi. 1500km ile bile rahat yaşarsın 750 ev fatura 750 sana kalır gıda vs
Asgari ücret kaç km dır işte hocam 😃 bir de buradaki gibi 8 saatlik bir çalışma sistemi mi var ?

[QUOTE=cakmaecevit;1083523328]
akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bazı yerlerde 400 dolar asgari ücret yazıyor bazi yerlerde ortalama maaş 1000 dolar civarı. Ne kadar doğru bilemiyorum. Tr de 10 bin civarı alıyorum da oda belli 550 dolar.

ben Hollanda ya göre kıyaslayarak belirtmek istemiştim. Tr den giden adam için para direk 9a bölünecek. Amacınız birikim ise ne kadar arttırılır düşünmek lazım. Ama amacınız hava değişikliği ilerde de oturumdur vatandaşlıktır vs kovalarım ise düşünülebilir. Bosna vatandaşlarına Avrupada serbest dolaşım hakkı veriliyor. ( Göçmen olarak gidenlere bosna pasaportu verilmiyor diye biliyorum) Kültürel olarak sıkıntı yaşamazsınız, yerel halk gayet türk gibi zaten ben hiç garipsememiştim ortamı. Karman çorman yazdım biraz kafanızı da daha fazla karıştırmayayım
Anladım hocam sagolun