Uretopia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bana küsüratına kadar tam yatıyo binance kendi mi ödüyo diyosunuz tam anlamadım
binance aldığınız kriptoya fatura kesemiyor. Sadece kendi aracılık yaptığı ufak miktara vergi kesiyor ve fatulandırıyor.