Baban dahi olsa kimsenin kimseye yardım etmek gibi bir mecburiyeti yok maalesef. Bu sadece vicdani bir durum. O yüzden dava açmak gibi bir hataya düşme bence. Kazansan bile 1 sene sonra reşitsin, her türlü ne halin varsa gör deyip evlatlıktan red davası açma hakkına sahip olur o da. Kısasa kısas diyorlar bu durumlar için. İşin özü yolun bence yol değil. Belki sanayi de çalışamazsın kolundaki platin yüzünden ama garsonluk, bulaşıkçılık vb başka pek çok işte çalışabilirsin, kendine bahane üretme boşuna. Hatta r10 da makale yazarlığı bile yapıp ihtiyacın olan parayı kolayca kazanabilirsin.

Not : yazdıklarımı lütfen kötü yorumlama, seni tanımam etmem. Sadece dostça tavsiyelerim ve görüşlerimi paylaştım. Bol şans.