18 yaşımdan beri 30 yıla yakın süredir kart borcu ödüyorum
iradenız cok saglam degılse sızınde boyle olacak o kart borcu hıc bıtmeyecek
en ıdealı kartsız yasamak. varsa yersınız yoksa yemezsınız borcunuzda olmaz
5000 lımıt 8000 olacak
10 olacak
20 olacak 30 olacak......vsvs
yetmeyecek ıkıncı kart
yetmeyecek 3 uncu kart vsvs..
tabi bu dediklerim size şimdi hikaye gelecek ama 30 yıl sonra eşşekden düşmüşe döneceksin ,ne için borc ödediğini dahi bilemeyeceksın