Borcunuzu kısmi olarak ödedikten sonra limit düşürün ufak ufak.
Kesinlikle kredi kartı için kredi çekmeyin. Çünkü alışkanlık oluyor devamlı aynı senaryo ile karşı karşıya kalıyorsunuz.
Buna kesinlikle katılıyorum. Bu hataya ben düştüm ve aynı şeyi 2 defa tekrarladım. İnsan büyük rahatlıyor ama farkında olmadan uzun vade borçlu hale geliyor.
Asla tavsiye ettiğim bir süreç değil.