yigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selamlar 17 yaşındayım bu sene üniversite kazandım kyk çıkmadı babam da eve çıkartmıyor hiçbir şekilde masraflarıı karşılamıyor kredi çek işe başka falan diyor baştan yurt çıkmasa bile ev sözü vermişti ondan şehir dışı istediğim bölüme gitmiştim şuan izlemem gereken yol nedir dava açsam herhangi bir sonuç alabilirmiyim teşekkürler


olağanüstü haller dışında, 18 yaşını doldurmamış çocukların fiil ve dava ehliyeti bulunmaz
17 Yaşında olduğun için henüz reşit değilsin ve babana bağlısın. Babanı mahkemeye vermek için babandan izin almak zorundasın