Daha 17 yaşındasın bu yaşta dava hmm... Ben senin yaşındayken bir yandan okula giderdim bir yandan sanayi de kaynakçılık yapardım. Hiç bir zaman senin bu dediğini düşünmedim kötü bir durum olsa tamam diyecemde öyle bir şeyde yok her dediğin olacak diye bir şey yok çok istiyorsan kendin başaracaksın adam seni bu yaşına kadar getirmiş zaten biraz sakin kafayla düşünürsen eminim senin de için rahat etmeyecek hakkında hayırlısı olsun.