Konu
kafayı yiyeceğim artık. the7 teması
20-09-2022, 23:32:22
#8
gulyaprak
arenpi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
basit onlarca kez kullandım. 7.4 te çalışmayabilir. +
kapattım. adamın ücreti de iade edeceğim.
şunu açtım, Hello World sayfasını kafamda türkçeye çeviriyorum.
edit: php ne yapmalıyım :S
https://soundcloud.com/kucukzencefil/gel-gor-beni