Cihaz temiz duruyor ama çok fiyatı. İşlemcisi M1 bile değil. M1 ya da M2 olmayan modellerde fan inanılmaz çok çalışıyor, rahatsız ediyor. Hanımdan biliyorum. Bu cihazın üstüne 4 bin lira koyup m2 işlemcili pro alınabiliyor eğitim indirimiyle.