evet hocam ou gördüm işte yeni sürümleri indirmek stiyorum kurulu görünmüyor ama indirmek istediğimde yukarıdaki gibi hata veriyor. Bir e bu panelde cronjob var mı acaba yoksa hiç uğraşmayayım hatasıyla falan başka panel deneyeyim
Sol tarafta vardı sanki hocam menüleri bi inceleyin olmadi ben yarın bakıp bilgi veririm, application kisminda galiba tam emin değilim orda 8.1 php surumune kadar birçok php var onun sağında indir butonu var ona basinca oto sisteme yüklüyor bende