Fastpanele girince php setting ya da setting kisminda php ayari var hocam ordan etkinleştirin eğer yoksa panelde istediginiz php surumunu indirip tekrar seçmeniz gerekiyor
evet hocam ou gördüm işte yeni sürümleri indirmek stiyorum kurulu görünmüyor ama indirmek istediğimde yukarıdaki gibi hata veriyor. Bir e bu panelde cronjob var mı acaba yoksa hiç uğraşmayayım hatasıyla falan başka panel deneyeyim