Öncelikle Emlakçıya "Seni Masak'a ve VDK'ya bildirir; bugüne kadar fatura kesmeden aldığın tüm hizmet bedelleri akabinde hakkında vergi incelemesi başlamasını sağlayıp hayatını karartırım" deyip sesini kesin.
Ev sahibi ile kontratınız yoksa ve elden kira ödüyorsanız; mahkemeden tahliye kararı alması uzun sürer; direk dava da açamaz keza size önce uzlaşmacı girer devreye. Uzun lafın kısası ne o sizi çıkartabilir ne siz huzur içinde oturabilirsiniz. Uzlaşıp kira sözleşmesi yapın; daha sonra DASK isteyip aboneliklere başvurup faturaları üzerinize alın