Kirayı eldenmi veriyorsunuz yoksa hesaba mı atıyorsunuz.Hesaba atarken kira ödemesi diye belirtiyormusunuz ?
Kirayı elden veriyoruz evleri bize yakın 6 senedir oturuyoruz her sene yüzde 20-25 artırdık, başlarda ben kiracıyım siz ev sahibisiniz bile derdi sonradan birden böyle oldu adam anlamak mümkün değil hale girdi, eve bizim üstümüze olan internet faturası var, evin diğer faturalarını otomatik ödeme şeklinde bankadan ödedik, adres kaydında burada oturuyor gözüküyoruz. Kendine gelince bankaya yatırmayın ikimizde ceza alırım diyor, kabul etmiyor, böyle cıvıtacağını bilsem sözleşme banka ne varsa yapardım ama adam çok iyi yaklaştı bize, birden değişti.