BasSocialMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onaylıyorum ücretin yarısını temin ediyorum. tamamlandıktan sonra dierki yarısını temin edicegim. siz onaylıyormusunuz @Dejavuu;
Onaylıyorum