beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kiracı her zaman haklı olmuyor işte ev sahibi gerçekten çok insaflı rakamlar vermiş 1k ya kira bulabiliyorsanız oturun.
diğer konularda haklısınız emlakçıyı da eve köye almayın çok satmak istiyorsa boşaldıktan sonra satar
Tamamen haklı olmayabiliriz ancak 1k değil derdi öyle olsa sözleşme imzalayalım derdi bir dediği bir dediğini tutmuyor aklında 2-3k var, bu evin ısınma sorunu var 5 kat yukarı asansör yok belki doğalgaz en az normal evlere mantolu evlere aşağı katlara göre 2-3 kat gelecek o da 3k dan aşağı değil, ayrıca yeri geliyor 1500-2000 verelim çıkalım diyoruz ev yok ev bulamayınca ne yapacağız 10 bin istese verecek miyiz yani.