kiracı her zaman haklı olmuyor işte ev sahibi gerçekten çok insaflı rakamlar vermiş 1k ya kira bulabiliyorsanız oturun.
diğer konularda haklısınız emlakçıyı da eve köye almayın çok satmak istiyorsa boşaldıktan sonra satar