Kendi sigorta şirketiniz (zorunlu trafik sigortanız) tarafından karşılanır. Fakat söylediğinizden anladığım maddi değeri yüksek bir kaza ise yani sigorta şirketiniz ile belirlenen tutarın üzerinde meblağ çıktıysa kalan kısmı sizden talep ediyor olabilirler.

Sigorta poliçenizde detaylı tutarlar geçiyordur. Tutarları karşılaştırıp bir inceleyin.

edit:
not:Arkadaşlar kasko kendi aracınızda bulunan hasaları kapsar, karşı tarafın aracını karşılayacak sigorta " zorunlu trafik sigortası " dır.
not2: Bazı çok kapsamlı kaskolarda zorunlu trafik sigortasının yetmeyeceği tutarların kalanını kapsayacı özellikli kasko anlaşma paketleri mevcut ama Türkiye şartlarında malum kasko fiyatları uçuk olduğu için pek tercih edilmiyor. Yine de sigorta şirketinizle görüşün.