Selam arkadaşlar bir kazaya karışmıştım % 100 suçluyum ,
kaskom ve trafik sigortam tamdı , karşı tarafda kasko yoktu.
karşı tarafın aracında maddi hasar oluşmuştu.
neyse bir süre geçti olayın başından ve evime bugün değer kaybı oldugundan dolayı 1000 TL tazminat şeklinde bir dava geldi ,
şimdi buradaki sorum ,
ilgili dava trafik sigorta şirketine açılması gerekmiyor mu ?
sonuçda kaskom ve sigortam var ,
limit aşımı oldugu icin mi böyle oldu tam bilgim yok ,
izlemem gereken yol ile ilgili bilgi verirmisiniz evraklar bugün tebellü edildi tarafıma ,